فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
معاون جدید صنایع دستی کشور در گفت‌وگو با تسنیم:
خصوصی‌سازی در صنایع دستی متوقف است/برخی قسمت‌ها باید به صورت مشروط واگذار شود
 
خبرگزاری تسنیم: معاون جدید صنایع دستی کشور گفت: در حال حاضر خصوصی‌سازی صورت گرفته در اواخر دولت دهم در معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی متوقف است.

بهمن نامور مطلق در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در پاسخ به این سوال که با مسئولیت جدید شما، تکلیف خصوصی‌سازی صورت‌گرفته در اواخر دولت دهم به کجا خواهد رسید اظهار داشت:‌ این خصوصی‌سازی فعلاً متوقف شده است تا دوباره بازتعریف شود.

معاون جدید صنایع دستی کشور تصریح کرد:‌ به نظر من به صورت مشروط باید برخی از فعالیت‌ها و قسمت‌ها خصوصی‌سازی شود اما نباید خصوصی‌سازی باعث شود دولت بهانه‌ای پیدا کند تا حمایت از آن قسمت‌هایی که واقعاً باید حمایت کند و همه جای دنیا حمایت می‌کند را صرف نظر کند.

وی خاطرنشان کرد:‌ خصوصی‌سازی نباید بهانه‌ای شود ما صنایع دستی که میراث این مرز و بوم است را رها کنیم بلکه همه کشورهای دنیا حمایت می‌کنند ما هم باید حمایت کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اواخر دولت دهم طبق دستور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی وقت،‌ بخش‌های تصدی‌گری معاونت صنایع دستی به بخش خصوصی واگذار شد که البته بسیاری از کارشناسان آن را عجولانه خواندند و با وجود اعلام این موضوع که کار کارشناسی روی آن انجام شده است آئین‌نامه اجرایی آن یا تدوین نشد یا با وجود پیگیری‌ها ارائه نشد.

انتهای پیام/

 http://www.tasnimnews.com/Home/Single/163779



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.